-Tartsd meg a dobozt, amiben a termékeket kaptad. Választhatsz egy másik dobozt is.
-Gyűjtsd bele a kiürült flakonokat; a térkitöltő kartonoknak is nagyon örülünk.
-Az új megrendelésed leadása végén kattints a "Flakont szeretnék visszaküldeni" ikonra.
-Válaszd ki a flakon típusát és a darabszámot, majd add hozzá a megrendelésedhez.
-Amikor a futár a csomagoddal jön, add át neki a visszaküldeni kívánt flakonokat.
A dobozra nem kell semmit írni, a futár viszi a címkét.
A visszaküldött flakonok értéke levonásra kerül a megrendelésed végösszegéből.
A hipoallergén termékek fejlesztésénél olyan összetevők közül választunk, amelyek legkevésbé válthatnak ki allergiás reakciókat.
Az allergénmentes termékek nem tartalmaznak allergizáló alapanyagokat.
Egyéni érzékenység bármilyen terméknél előfordulhat.
A megrendelt termékeket igyekszünk gondosan becsomagolni. A kartondobozt teljesen kitöltjük térkitöltő anyaggal.
Ha a csomag mégis sérülten érkezik, a csomag külsején észlelt sérülés, átázás miatt belső sérülésre lehet következtetni, jelezd az Ügyfélszolgálatunknál az info@naturcleaning.hu e-mail címen. A futárnak Jegyzőkönyvet kell felvennie a sérülésről. A csomagot kérlek, ne vedd át, hanem irányítsd vissza hozzánk. Rendelést ebben az esetben rövid időn belül újból szállítjuk.
Amennyiben a dobozon nem észlelhető sérülés, azonban törött, sérült a termék kérlek, küldj e-mailt a következő e-mail címre: info@naturcleaning.hu. Ha van lehetőséged csatolj egy fotót is.
Megrendelést csak az ügyfélszolgálati munkatársaink tudnak törölni. Amennyiben törölni szeretnéd a megrendelésedet, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
06 42 512 788 (8:30-12:30)
06 70 678 94 05 (8:30-15:30)
Magyarországon kívül is házhoz visszük kedvenc Naturcleaning termékeidet.
A szállítási díjakat itt találod: https://naturcleaning.hu/szallitasi-dijak/
E-mailben az info@naturcleaning.hu címre várjuk termékeinkkel kapcsolatos kérdéseidet vagy social (Facebook, Instagram) felületeinken privát üzenetben.